در و دیوار این شهر

در و دیوار این شهر

در و دیوار این شهر

در و دیوار این شهر

انتخاب کاغذ دیواری مناسب

انتخاب کاغذ دیواری مناسب کاری پر دقت و استرس زاست . چون قرار است پولی را خرج کنیم و قصدمان زیباترشدن خانه است. اما اگر این کاغذ دیواری به خانه مان نیامد چه کنیم ؟ هم پولمان هدر رفته هم خانمان از قیافه می افتد و هیچ لذتی نمیبریم . همچنین تنوع کاغذ دیواری انقدر زیاد است که نمیدانیم باید کدام را انتخاب کنیم . در این مقاله برخی نکات را برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب بیان میکنیم . برای دیدن عکس کاغذ دیواری جدید سری اول کلیک کنید .

 انتخاب کاغذ دیواری مناسب و ترفندهای آن

شاید این سوال در ذهن خیلی ها پیش بیاید که حالا که انتخاب کاغذ دیواری مناسب اینقدر سخت است چرا از کاغذ دیواری استفاده کنیم ؟ چرا خانه مان را رنگ نکنیم ؟ خب دلیل این موضوع انست که رنگ برای کسی مناسب است که دوست دارد خانه اش ساده باشد . و هیچ گلی و طرحی نداشته باشد . با رنگ در بهترین شرایط میتوانید از دو رنگ متضاد استفاده کنید تا خانه تان رنگ و رو بگیرد . اما کاغذ دیواری انقدر طرح های جدید وشیک دارد که شما حتی قدرت انتخاب انها را هم ندارید . برای دیدن عکس کاغذ دیواری جدید سری اول کلیک کنید .

بنابراین اگر دوست دارید منزلتان طرح شیکی داشته باشد و از سادگی در بیاید، باید به فکر انتخاب کاغذ دیواری مناسب باشید . چون این کار جلوه ای جذاب و متمایز به دیوار اتاق هایتان میدهد. همچنین میتوانید گل های کاغذ دیواری را با فرش یا مبل یا پرده تان ست کنید .

در ضمن انتخاب کاغذ دیواری مناسب هم بستگی به شما دارد . شما میتوانید کل خانه تان را یک مدل کاغذ دیواری بزنید . یا مثلا میتوانید اتاق خواب هایتان را یک رنگ بگذارید و پذیرایی را رنگی دیگر . یا مثلا میتوانید یک نقطه کانونی تعیین کنید که فقط ان دیوار کاغذ دیواری داشته باشد . همچنین میتوانید برای همان یک اتاق دیواری را یک مدل کاغذ دیواری بزنید و دیوار دیگری را یک مدل دیگر بزنید . البته سعی کنید برای راه اخر رنگ ها به هم بیایند . برخی از افراد فقط نیمه پایینی اتاق را کاغذ دیواری میکنند . چون براحتی میتوان ان را تمیز کرد . این روش بیشتر برای خانواده های پر بچه استفاده می شود .

 

.
.

انتخاب کاغذ دیواری مناسب چگونه است ؟

برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب دو راه وجود دارد . راه اول خرید اینترنتی است . سایتهای زیادی برای فروش کاغذ دیواری وجود دارد که بینهایت مدل کاغذ دیواری در خود دارد که شما میتوانید با صبوری یک یا چند مدل از ان را سفارش دهید . برای این کار متراژ کاغذی که میخواهید را تعیین کنید . به گزارش آسان طب ، وقتی کاغذ دیواری برایتان پست شد یک نفر از شهر خودتان را برای وصل کردن بیاورید . نگران نباشید وقتی به کسی که شغلش اینست پول بدهید حتی اگر کاغذ دیواری را از او نخریده باشید  باز هم می اید .

راه دیگر خرید حضوری است . سعی کنید دو سه مغازه کاغذ دیواری فروشی در شهرتان یا هر جای دیگر را بگردید و یک مدل شیک و ارام بخش را انتخاب کنید .

برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب در مرحله اول سعی کنید ایده پردازی کنید و یک طرح کلی از مدلی که میخواهید را مد نظر بگیرید . همچنین متراژ مورد نیاز و مبلغی که میخواهید برای این کار خرج کنید را تعیین کنید . وقتی میخواهید کاغذ دیواری انتخاب کنید ان را در اتاقتان تجسم کنید و ببینید ایا این مدل به سایر وسایلتان می اید یا نه . تطابق مدل کاغذدیواری با وسایل ان اتاق بسیار مهم است . در ضمن پیشنهاد میکنیم خیلی از کاغذ دیواری های شلوغ استفاده نکنید . همچنین کاغذ دیواری خیلی تیره اتاقتان را تاریک میکند .

پس یادتان باشد کاغذ دیواری باید به سایر وسایل منزل بیاید . مثلا اگر کل خانه تان ساده است نباید کاغذ دیواری شلوغ انتخاب کنید . اگر به صورت حضوری قصد خرید دارید پیشنهاد میکنیم چند عکس از زوایای مختلف خانه بگیرید و به مغازه ببرید تا فروشنده در انتخاب مدل به شما کمک کند. همچنین یادتان باشد کاغذ دیواری را به سلیقه دیگران نخرید و خودتان هم نظر بدهید. چون ممکن است بعدا از این کار پشیمان شوید. با دیگران مشورت کنید اما خودتان هم نظر بدهید .

همچنین میتوانید ابتدا سه چهار مدل از کل کاغذ دیواری ها را انتخاب کنید . سپس از بین انها یک مدل قطعی را تعیین کنید . همچنین برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب صبور باشید و عجله نکنید .